انسداد مو از لوله حمام

دوشهمه ما دوش گرفته‌ایم که به آرامی تبدیل به حمام می‌شود و آب از جلوی قوزک‌هایمان عبور می‌کند. زمان آن رسیده است که موها را از زهکش باز کنید، در اینجا نحوه انجام این کار به راحتی آورده شده است.

قبلا برای همه ما اتفاق افتاده است. وارد حمام می‌شوید، آب را راه‌اندازی می‌کنید و سپس بالا رفتن آب از قوزک پا را احساس می‌کنید. شما یک لوله فاضلاب گرفتگی دارید و باید با آن مقابله کنید.


بیش از یک راه برای باز کردن انسداد مو از زهکشی وجود دارد. اگر می خواهید از یک اضطراری لوله کشی جلوگیری کنید ، به خواندن ادامه دهید تا گزینه های خود را بررسی کنید.


چگونه موها را از زهکشی باز کنیم

هیچ کس نمی خواهد موها را از مجرای فاضلاب باز کند.


برخی از افراد از نظر جسمی قادر به انجام این کار نیستند - با دیدن موهای ژولیده بین انگشتان خود در حالی که آنها را از مجرای فاضلاب بیرون می آورند، آه می کنند. اگر از آن دسته ای هستید که از بازکردن انسداد مجرای حمام متنفر هستید، شاید یکی از این روش ها برای شما مفید باشد.


از آب جوش استفاده کنید

این روش برای افرادی که نمی خواهند انگشتان خود را نزدیک آن همه مو قرار دهند فوق العاده است.


تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قابلمه آب را روی اجاق گاز بجوشانید، سپس آن آب را در آبکش بریزید. برای سهولت در انجام این کار می توانید از یک قیف یا فنجان استفاده کنید. آن را با سرعت ثابت در فاضلاب بریزید، چند ثانیه صبر کنید، سپس دوش خود را آزمایش کنید.


آب جوش می تواند صابون و چربی نگهدارنده مو را در جای خود شل کند و به آن اجازه دهد تا به درستی شسته شود.


جوش شیرین و سرکه را امتحان کنید

اگر به دنبال راهی طبیعی برای تمیز کردن فاضلاب خود هستید، این ترفند کلاسیک را امتحان کنید .


ابتدا یک فنجان جوش شیرین را درست در آبکش بریزید. چند دقیقه صبر کنید، سپس یک فنجان سرکه در آنجا بریزید. اجازه دهید این مخلوط چند ساعتی در آبکش بماند تا جادوی خود را نشان دهد.


پس از چند ساعت، مخلوط باید موهای بسته را حل کند. برای اتمام کار، یک قابلمه بزرگ آب را بجوشانید و آن را در آبکش بریزید. این کار تمام موها، سرکه و جوش شیرین را پاک می کند.


از دستت استفاده کن

بله، می‌تواند ناخوشایند باشد، اما این یکی از موثرترین روش‌ها برای پاکسازی مجرای مسدود شده مو است.


تنها کاری که باید انجام دهید این است که پوشش تخلیه را بردارید، دست خود را به داخل درن بکشید و موها را بیرون بکشید. سعی کنید یک قسمت جمع شده خوب را بردارید تا کل گرفتگی مو را در یک قسمت جمع کنید. می توانید در حین انجام این کار یک دستکش نازک بپوشید، یا اگر شجاع هستید، برهنه وارد شوید. اگر موها به راحتی قابل مشاهده نیستند، از چراغ قوه استفاده کنید.


این یک کار کثیف است، اما یک نفر باید آن را انجام دهد. این بدون شک سریع ترین روش برای تمیز کردن گرفتگی است.


یک هوک بگیر

ارتباط نزدیک با روش دستی، روش قلاب است.


البته این شامل استفاده از انواع قلاب برای ماهیگیری موها از زهکشی است. می توانید یک قلاب از یک تکه سیم نازک مانند یک رخت آویز بسازید. از آنجا، بقیه کاملاً خود توضیحی است.


فقط سیم را در زهکش ماهی بگیرید، سعی کنید موها را قلاب کنید و آن را بالا بکشید. اگر می توانید آن را به آرامی به سمت بالا بکشید تا از ریزش مو و ریزش مجدد آن در مجرای آب جلوگیری کنید. از نازک ترین قلابی که می توانید بسازید استفاده کنید، اما مطمئن شوید که مواد محکم باشد تا قلاب خم نشود یا شکسته نشود.


برخی از مواد شیمیایی تمیز کننده تخلیه شامل یک دستگاه قلاب مانند دقیقا برای این منظور هستند. اگر ترجیح می دهید، به دنبال یکی از این موارد باشید.


مقداری مواد شیمیایی در آنجا بریزید

همیشه خوب است که بتوانید از یک روش طبیعی به جای روش شیمیایی استفاده کنید. متأسفانه، برخی از گیره ها بیش از حد قدرتمند هستند.


اگر تمام روش‌های دیگر را بدون موفقیت امتحان کرده‌اید، وقت آن است که از فروشگاه دیدن کنید. به دنبال یک ماده شیمیایی باشید که به طور خاص برای رفع گرفتگی فاضلاب ساخته شده است. این بسته معمولاً نشان می دهد که آیا از گرفتگی ها، از جمله موهای موجود در زهکشی مراقبت می کند یا نه.


دستورالعمل های بسته بندی را دقیقا دنبال کنید و در صورت نیاز از مواد شیمیایی استفاده کنید. همیشه از PPE خود مانند دستکش، عینک، و لباس های قدیمی استفاده کنید. هرگز مواد شیمیایی را مخلوط نکنید، زیرا می توانید یک ماده بالقوه کشنده ایجاد کنید.


مواد شیمیایی را در زهکشی بریزید، دستورالعمل ها را دنبال کنید و انسداد مجرای فاضلاب را باز کنید. ساده است.


با این حال، ما تأکید می کنیم که از این به عنوان آخرین راه حل استفاده کنیم. مواد شیمیایی تخلیه می تواند در برخی موارد به لوله های شما آسیب برساند ، به خصوص با استفاده مکرر. همیشه قبل از از بین بردن مواد شیمیایی روش های دیگر را امتحان کنید.


شکستن پیستون

اگر زهکشی با اندازه بزرگتر دارید، ممکن است یک پیستون سلاح مخفی شما باشد. این به ویژه برای گرفتگی های عمیق موثر است.


دوش خود را با کمی آب پر کنید، اجازه دهید پیستون در زیر آب قرار گیرد. این به مکش آن کمک می کند. همچنین می توانید کمی ژله نفتی در اطراف لبه پیستون برای کمک به آن اضافه کنید.


پس از چسبیدن به زهکش، شروع به فرو رفتن کنید. به شدت غوطه ور کنید تا موها از بین بروند. شایان ذکر است که این همیشه موثرترین روش نیست، اما اگر هیچ چیز دیگری کار نمی کند، ارزش آن را دارد.


با یک حرفه ای تماس بگیرید

گاهی اوقات، گرفتگی را نمی توان با روش های معمولی کنترل کرد. در این موارد، زمان تماس با یک متخصص است.


با یک لوله کش قابل اعتماد تماس تلفنی بگیرید و از آنها توصیه کنید. آنها ممکن است بتوانند نکاتی را برای امتحان کردن به شما ارائه دهند یا ممکن است یک قرار ملاقات بگذارند تا آن را بررسی کنید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید و منتظر باشید تا سواره نظام از راه برسد.


با کلگ خداحافظی کنید

راه‌های بسیار بیشتری برای باز کردن انسداد مو از مجرای زهکشی وجود دارد که خیلی‌ها فکر می‌کنند. اگر گرفتگی سرسختی در مجرای حمام خود دارید که از بین نمی رود، یکی از روش های بالا را امتحان کنید. شما ممکن است راه جدید مورد علاقه خود را برای به جریان انداختن دوباره چیزها پیدا کنید.